• Modernizálja elektromos szabadidőjárművét a Toyota

    Nemzetközi hírek |
    Harmadik évét kezdi a piacon a Toyota bZ4X, ami rövid idő egy hagyományos felépítésű autó esetében, ám sokkal hosszabb az elektromos járművek piacán, ahol az alapvető hajtástechnológia jóval gyorsabb ütemben fejlődik (és avul el), mint a belső égésű motorral szerelt modelleknél. A Toyota ezért a tavaly év elején végrehajtott módosítások (akkumulátorfűtő, utastéri hősugárzó, digitális kulcs, új vezetőtámogató funkciók) után most egy komolyabb, mélyrehatóbb modellfrissítésnek vetette alá…
  • Divatos megjelenésű, tisztán elektromos hajtású családi terepkupét mutatott be a Toyota

    Nemzetközi hírek |
    A Toyota Brüsszelben, a Kenshiki Fórumon leplezte le a vadonatúj C-HR+-t, amely a 2022 végén bemutatott bZ Compact SUV tanulmány szériaváltozatának tekinthető. A kupés vonalakkal rendelkező, nagy hasmagasságú elektromos crossover a bZ4X sportosabb, nagyobb vezetési élményt adó testvérmodelljeként lép piacra 2025 végén. 343 lóerős teljesítményével ez lenne legerősebb autó, amelyet a Toyota valaha piacra dobott Európában, ha az eredetileg 340 lóerős GR Supra nem egy 435 lóerős limitált szériával…
  • Terepkupéval bővíti európai elektromos portfólióját a Toyota

    Nemzetközi hírek |
    Kecses, stílusos kupékarosszéria, fokozott menetdinamikával és meglepően tágas helykínálattal, fokozott kényelemmel és sokoldalú belső kialakítással: hivatalosan egyelőre csak ennyit lehet tudni arról az új, tisztán elektromos modellről, amelyről március 12-én rántja le a leplet a Toyota. Elég azonban alaposan szemügyre venni a kedvcsinálóként készített, elsötétített fotót, hogy a sejtelmes kontúrok mögött felismerjük azt az autót, amelyet 2023 áprilisában, Sanghajban Sport Crossover Concept…
  • A párizsi olimpia legkisebb és egyben legnépszerűbb autóit is a Toyota szállítja

    Nemzetközi hírek |
    Nagyjából az ezredforduló óta használnak a nagy atlétikai versenyeken, így az olimpiákon is elektromos kisautókat, amelyek afféle robotizált „labdaszedőként” funkcionálnak. A Pálya Segéd Robotnak (Field Support Robot, FSR) hívott apró járművek feladata a dobószámokon használt eszközök (gerely, kalapács, diszkosz) visszavitele az akár 80-90 méterre található dobókörhöz. Emberi önkéntesek is részt vesznek a munkában, ők szedik össze az eldobott eszközöket, és teszik őket a kisautók raktereibe. A…