• Elektromossá alakítottak egy vadonatúj Toyota Land Cruisert

    Tuning |
    A technológia fejlődésével az elektromos átalakítások egyre olcsóbbak, kompaktabbak és megvalósíthatóbbak lesznek. Ausztráliában az Australian EVs nevű cég is egyedi, utólag beszerelhető elektromos konverziókra specializálódott; nemrég egy 79-es Toyota Land Cruiser 205 lóerős, 430 Nm nyomatékú 4,5 literes V8-as dízelmotorját és automata váltóját cserélték le tisztán elektromos hajtásra. Edwin Higginson, a cég igazgatója a Drive.com.au-nak nyilatkozva azt mondta, hogy a japán terepjáró ideális…
  • Békés Lexusból tűzokádó sárkány

    Tuning |
    Egy vagy kétgyermekes, jómódú párok kedvelt autója a kényelméről és megbízhatóságáról ismert Lexus NX. Többnyire takarékos hibrid hajtással választják a vevők, ám a modellt árulták kétliteres turbómotorral is, amely gyári állapotában 235 lóerős volt. A stance_lex4ever néven az Instagramra posztoló Lexus-rajongó is egy ilyen autót választott az átalakításhoz. A gyöngyházfehér SUV-n sorra fedezhetjük fel a szinte közhelyesnek ható optikai tuning elemeit, ám a vietnámi származású, de az USA-ban élő…
  • A múlt stílusa, a jövő technikájával párosítva

    Tuning |
    Az 1960 és 1984 között gyártott Land Cruiser J40 a Toyota történetének egyik legfontosabb típusa. Mint a márka egyik első exportmodellje, kulcsszerepet játszott abban, hogy a Toyotára a megbízhatóság szobraként tekint a világ immár hatvanöt éve. A terepjáró robusztus technikája és kortalan dizájnja miatt igen kedvelt a veteránautó-gyűjtők körében, ahogy az öreg autókat modern műszaki tartalommal megtöltő restomod műfajában is kifejezetten népszerű, keresett típus. A modernizálások során…
  • A Lexus, ami 50 millió dollárt ért, és végül 2500-ért adták el

    Tuning |
    A Bose név hallatán legtöbbünknek audiorendszerek jutnak az eszébe. A cég azonban más területeken is hasznosította a hanghullámokkal, illetve azok aktív kioltásával kapcsolatos kutatásait és tapasztalatait. Építettek például egy olyan kamionos vezetőülést, amely nem csupán kényelmesen rugózott, de minden körülmények között azonos pozícióban is tartotta az ülést, és ezzel a sofőrt. Másik fontos autóipari fejlesztésük húsz évet és 100 millió dollárt emésztett fel, és bár a mérnökök munkájának…